reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Šagátová

Zuzana Šagátová

Bloger 
  • Počet článkov:  125
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ak stratíte svoje sny, stratíte dôvod žiť a možno tým stratíte aj svoj život. Takže pokračujte v snívaní. (D. Scott) Zoznam autorových rubrík:  Floyd Raven mi napísalSúkromnéNezaradené

reklama

Floyd Raven mi napísal

Vernisáž stojacich hodín

Zuzana Šagátová

Vernisáž stojacich hodín

Vo vlaku cestou domov som niesla v mysli už len posledné listy z tejto jesene, posledné odkazy od ľudí, čo prišli a museli odísť. Bolo pár momentov, pár kvapiek dažďa, pred ktorým som si ukrývala vlasy pod kapucňu, bolo pár chvíľ...

  • 1. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 197x
  • 0
Neskôr

Zuzana Šagátová

Neskôr

Vždy, keď zazvoníš na zlý zvonček, prepadne ma úzkosť, že kam sa asi ďalej dostaneš, kto ti príde otvoriť, kto sa bude na teba tešiť. Naposledy som si povedala, že ostanem tu, kdesi z diaľky sa budem pozerať, mať nezáujem.

  • 11. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 256x
  • 0
V každej časti

Zuzana Šagátová

V každej časti

Večer stíchol a sním aj vietor, ktorý sa preháňal poza okno v mojej izbe. Ocitám sa v časovej tiesni, tma mi dýcha každý deň na krk, s ňou sa ráno prebúdzam, ona ma večer ukladá spať.

  • 21. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 170x
  • 0
Napršalo na jeseň

Zuzana Šagátová

Napršalo na jeseň

Skôr ako tento nepodarený teraz len riadok, inak by som napísala život, ma viac v tomto momente trápila mucha na strope, hľadajúca cestu von, keď som zaplesla okno, lebo mi bola sakra zima. V izbe som nechala svietiť, do kuchyne, kde som zalievala čaj, bolo počuť bzučanie, narážanie o steny...

  • 4. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Dlho je samej niekedy čakať...

Zuzana Šagátová

Dlho je samej niekedy čakať...

V jedno skoré ráno, keď si ma rozhádzal po svete ako smeti, ako lupene tulipánov, som nevedela celkom, čo so mnou je. Prestala som od života čakať samé prekvapenia, upozornenia neberiem príliš vážne.

  • 3. sep 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 239x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu