reklama

Myslím na teba

Peklo sa roztvorilo dokorán  A ja som tam stála nahá Po tele som mala mnoho rán Ty si kričal, poponáhľaj sa, drahá

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Už ani slzu jedinú
Nevypustím len tak z oka
A možno len dávam si za vinu
Že slúžim tento život v tele otroka
*


Okovy a reťaze, porezaná žena

 Črepy rozbila som o zem

Teraz kľačím na kolenách

Viem, že sem sa už nepošlem

*

 

Tu máš život a vesmír, kde hyniem

Trs roztrhaných šiat

budem túžiť, dýchať, žiť, kým sa nepominiem

Na teba v tom tichu spomínať.

  

 

Zuzana Šagátová

Zuzana Šagátová

Bloger 
  • Počet článkov:  125
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ak stratíte svoje sny, stratíte dôvod žiť a možno tým stratíte aj svoj život. Takže pokračujte v snívaní. (D. Scott) Zoznam autorových rubrík:  Floyd Raven mi napísalSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu