reklama

Takto na jeseň

Ráno ma pobozkalo na ústa, a kým som stihla otvoriť oči, uvedomila som si, že si inde, ako som ja. Vždy budeš inde, azda sú to len dni, malé chvíle, kedy žijem, alebo kedy prežívam.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

A potom som si povedala, že si ťa zakážem, že ani zaboha neotvorím v hlave myšlienku na teba, že nedám tomu žiadny pocit a už vôbec nie žiadne meno, lebo ty meno nenosíš. Je to iba konkrétny pocit, čo existoval kedysi, kedysi, kedysi...

Popoludní som sa išla prejsť do parku, cestou vietor obíjal zo stromov gaštany a tie mi padali pod nohy. Miešali sa s listami, nenápadne sa rozkotúľali a ostali ležať. Tam ma prepadol smútok, tam sa mi vietor oprel do vlasov, rozfúkal blížiacu sa myšlienku na teba, jesennú poéziu, alebo šansón. Toľko by som toho vedela pre nás urobiť, ale je neskoro. Táto jeseň mi čoskoro prerazí vnútro, nechá tu pár spustnutých stromov, haldu prehnitých listov a potom prídu tie skoré tmy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A teraz som tu. Po pár dňoch si chcem zas povedať, že cestou z práce kráčam domov hore schodmi a tiež zvyknem myslieť na teba. Na to, ako neostávam pohodená pri dverách, na to, že cítim vlastný pulz, srdce mi bije aj kdesi v krku.

Slnko stihlo zájsť kdesi za hory, kým si sa ku mne blížil. Áno, áno, som jedna zo žien a nemusím byť hneď hrdinka z kníh, aby som vedela, že kým sa doplazíš, dáš si s ňou doma kávu, budete sa rozprávať o budúcnosti, o jej šírke a možnostiach, plánoch, výletoch...tak, tak.

Tak sa mi zdá, že tento vzťah je lacno prenajatý privát. Študentská splátka, vysoká daň. Raňajky skoro ráno, vlastné rána, čo mi šplechnú do tváre aká som. Všetci vedia, aká by som mala byť, len ja sama neviem. Cudzí sa o mňa boja, medzi sebou si dávajú rady, aké to asi bude, keď...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dnes som sa stihla na seba/teba neviemkoľkýkrát nahnevať, lebo, lebo, lebo rúcaš môj domček z karát, moju pevnosť. Tak ti chcem aspoň povedať, že keď sa ešte raz opovážiš priblížiť dýchaj (fúkaj) pomalšie, nech už nespadnem na mieste, na ktorom som padla (prehrala) toľkokrát.

Zuzana Šagátová

Zuzana Šagátová

Bloger 
  • Počet článkov:  125
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ak stratíte svoje sny, stratíte dôvod žiť a možno tým stratíte aj svoj život. Takže pokračujte v snívaní. (D. Scott) Zoznam autorových rubrík:  Floyd Raven mi napísalSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu