reklama

Spoza duše

Pokým čakám na príchod S. a na to jej hlasné „kde ste všetci?“ ktoré naráža do všetkých stien v byte, pijem teplý čaj, skrývam sa do ticha a pokoja, nepýtam viac, stačí mi tma a teplo, stačí mi pomyslenie, že príde zajtrajšok s ním ruka v ruke moja stručnosť na tento život, na tento okamih, na pravdu povedanú bez lásky na plné ústa. Úškľabkom sa budú drať holé pravdy a v okamihu vyrastú na veľké dámy, tak rýchlo ako som musela vyrásť aj ja.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

V hlave mám posledné zvyšky myšlienok, posledné porozlievané poháre vína, neporiadok, kopu neprečítaných mailov, zmeškaných hovorov, lebo som si tak pomyslela, že načo je dobré venovať čas na to, aby sa ma niekto opýtal, ako sa mám, keď vie, že nejako sa musím len mať, keď som predsa len tu. Tu žijem, tu existujem. Cez telefón viem byť málokedy úprimná a stručná, vždy vymýšľam iba ospravedlnenia, lebo ľudia sa iba tak znenazdania začínajú o mňa báť. Nepotrebujem vedieť, ako sa mám, nič nepotrebujem teraz volať pravým menom, ani samú seba.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nevolám to nepriazeň osudu, ani životná skúška, je to iba odhodlanie ukázať sa, že toto som ja, tak tu ma máte. Listujete vo mne ako v otvorenej knihe, hovoríte, že taký človek by sa vám zišiel. Skúsila by som to brať ako kompliment, keby som nebola taká ťažká povaha, taká ľahostajná voči tomuto svetobytiu, svetožitiu.

Ak má moje žitie hĺbky, do ktorých sa zvyknem občas ponoriť , potom je to dobré. Je správne občas vyjsť, nasať do seba nový vzduch a poslať tú novú osobu vo mne nazad a zas len späť do seba. Byť človek so začiatkom a od začiatku, mať svoj vlastný príbeh a mať svoj koniec.

Koniec. Nič viac. Taký obyčajný končiaci sa film. THE END.

Zuzana Šagátová

Zuzana Šagátová

Bloger 
  • Počet článkov:  125
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ak stratíte svoje sny, stratíte dôvod žiť a možno tým stratíte aj svoj život. Takže pokračujte v snívaní. (D. Scott) Zoznam autorových rubrík:  Floyd Raven mi napísalSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu