reklama

Spomínam si

Spomínam si na svieže rána, na klesajúce teploty, na rýchlomiznúci čas, na rýchlomíňajúce sa sľuby, na neznáme územia, na trochu úzkosti, keď bolo treba prísť, keď bolo treba iba vykročiť a neotáčať sa späť, pokúsiť sa nenadýchnuť ničoho, čo by sa dalo nazvať spomienkou...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Spomínam si na roztopašné chvíle, na krik, na teplé slnko a spálené plecia, na lepkavé ruky, na špinu za nechtami. Spomínam si celkom presne, že existovalo dievča, že existoval priestor a čas, v ktorom vyrástla.

Spomínam si na skoré zobúdzanie sa, na časté zívanie, na bábovku a teplé kakao.

(falling slowly)

Spomínam si na rýchlorast k nebu, na mamine topánky na opätku a v zápätí aj na tie vlastné. Spomínam si na vlastné odchody, na to málo, čo som vedela a myslela si, že viem (mám) viac. Spomínam si na svoj prvý veľký život, na ľudí v ňom, na veľké myšlienky a plány.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Spomínam si na prvé prázdna, na nekonečné more a vlastnú samotu, ktorú som v ňom kúpala, Spomínala som na dlhé cesty, na neláskavé úteky.

(We've still got time)

Spomínam na tú všetku nelásku, na terapie s kamarátkami, na to, že som ostala z lásky taká zlá. Spomínam si ,ako tažkopádne som obracala svoje telo v posteli.

Spomínam si na cesty domov, na ťarchu, ktorou mi bola vlastná duša, keď som ju za sebou vláčila ešte, keď svietilo slnko.

Spomínam si na to povestné plieskanie dverami, na to mať vlastné JA, aj na to, ako sa za chvíľu dá v sebe samej stratiť ako v púšti.

(You've made it now)

Spomínam si na nasledujúce ráno, na brusnicový čaj a rannú kávu, na dúšky slnka a života, na pokoj aj na to ako si vravieval – znovu pookrej.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

(You had the choice)

Zuzana Šagátová

Zuzana Šagátová

Bloger 
  • Počet článkov:  125
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ak stratíte svoje sny, stratíte dôvod žiť a možno tým stratíte aj svoj život. Takže pokračujte v snívaní. (D. Scott) Zoznam autorových rubrík:  Floyd Raven mi napísalSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu