reklama

Pár riadkov

Je ešte veľa nedopísaných riadkov, aj tých mojich, aj tých iných, ktoré hovoria o kadečom, aj o ničom, o bolesti, samote, mraze a zime, o ľudskej koži zamrznutej tu na ceste, častejšie ľudia omieľajú v ústach horúce sústa skrehnutých rúk a myslia si, že ak náhodou zasvieti slnko, bude to inak.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Skutočne sa vzdávam nádeje na teplejší zajtrajšok. Vážna jeseň pominula, nemám čo o nej viac povedať, nemám si prečo pamätať na to, čo mi tu zanechala, v ústach mi ostal iba chlad, ktorý dýcham každé ránom keď sa ponáhľam do jednej z mnohých svietiacich budov.

Pri teplej káve si azda len spomeniem, že príde aj taký čas, kedy sa sneh začne topiť, pod ním ostanú holé cesty a naše hriechy, ktoré nám budú také vlastné a čo viac človeku ostane ako to, že si ich zas len vezme ku sebe späť.

Z dlane sa mi derú pierka, ktoré fúkam do neba a oni padnú zas na zem, rovnako padá aj para z čaju, rovnako padneme aj my, keď sa nám odnechce byť nadľahčovanými a zas si len priberieme ďalšie starosti, lebo takto nás to baví, byť jednostaj pri zemi a nedvíhať oči k nebu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A hociktorý moment nedokážem vylúdiť na klavíri, pretože mi nik nepožičal noty a sama za veľkým krídlom som len malé dieťa s ružovými líčiskami, povyzúvaná baletka, ktorá pošliape klávesy, za veľkým krídlom budem len hluchý Mozart.

Prekutrem všetky poličky s nápisom život, pozhŕňam do dlane posledných pár orechov, čo mi priniesla špatná jeseň, pohryziem (ich) dokonalú horkosť a zabudnem, pretože iba budem. Chcem byť.

Zuzana Šagátová

Zuzana Šagátová

Bloger 
  • Počet článkov:  125
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ak stratíte svoje sny, stratíte dôvod žiť a možno tým stratíte aj svoj život. Takže pokračujte v snívaní. (D. Scott) Zoznam autorových rubrík:  Floyd Raven mi napísalSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu