reklama

Posledné letá

Večer pomaly utíchli hlasy, na ulici bolo počuť pár áut, čo sa ponáhľali domov za teplou večerou, pár lámp, čo sa pokúšali svietiť pod moje nohy a pár, naozaj len pár listov, ktoré mi postupne šepkajú, že tam tá pani pomaly oblieka teplejší kabát, o niečo teplejší ako tento život vo mne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

...

Vo vlastných myšlienkach som ešte cez deň rozbila kvety, aby som cítila ich vôňu viac, lepšie, ozajstnejšie. Dral sa z nich nový život, akési protirečenie toho, čo tak obyčajne prežívam. V hrdle mi zastal dúšok vody, v rukách som premývala sladké hrozno.

...

Deň nebol sychravý, kvety v záhradách nevädli (ako moja duša), ľudia v meste žili, ulice dýchali krokmi.

...

Už miliónty deň si želám, aby si nebol rovnaký hlupák. Kupujem si nové tašky, nové topánky, veci... lenže novú dušu zatiaľ do obchodov nedostali.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

...

Von ešte stále (aj pre nás) svieti slnko.Postupne zaváram do pohárov brusnice s jablkami a v nich aj nás, aby som si ich (nás) mohla otvoriť, keď bude chladno. Bude to spomienka na teplé lúče, keď si sa flákal po kanáloch a životu si sa smial do tváre.

...

Ukladám do poličky, prvý pohár, druhý, tretí...

Zuzana Šagátová

Zuzana Šagátová

Bloger 
  • Počet článkov:  125
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ak stratíte svoje sny, stratíte dôvod žiť a možno tým stratíte aj svoj život. Takže pokračujte v snívaní. (D. Scott) Zoznam autorových rubrík:  Floyd Raven mi napísalSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu