reklama

Teraz a neskoro

Toto bude len ďalšia prebdená noc. Ďalšia myšlienka ako za tebou najrýchlejšie prísť. Už dávno sa prehováram, aké je dôležité vyspať sa z týchto hlúpych detailov. Dlho si sejem do hlavy pekné sny, učím sa naschvál lietať, nepadať, neobiť si kolená...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

...

Dnes som zabuchla dvere za dňom, chýbala som si tak naoko. Žiadalo sa mi byť konečne schopnou, konečne niečo normálne urobiť, upiecť koláč, vyvesiť bielizeň, čokoľvek, čo by ma aspoň trocha presvedčilo, že tento skoroživot stojí za to.

...

Dlhé hodiny som nebola schopná odpísať na mejl, na pár jednoduchých viet, čo kričali hlasno zo života, dlho som nebola schopná vziať svoje telo von, ukázať ho slnku a povedať ľuďom: tak tu ma máte, tu som !

...

Stále čakám za vlastnou špinou, snahou o niečo viac sa posunúť, byť o niečo neviemaká, lebo v hlave sa to mieša, mieša, mieša (a už ani sama neviem).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

...

Večer - predtým ako som ti napísala krátku správu o tom, že mi je zima pri otvorenom okne, som do seba tlačila posledné zvyšky černicovej bulaniny a s nimi aj tú trochu myšlienok, že ty, chlapče, nie si najšťastnejšia voľba, a potom zas inak, že je to vlastne aj tak jedno, lebo život si komplikujem ja, komplikuje sa sám, a napokon možno ani nie je taký komplikovaný.

...

Stretávam ťa na rovnakej ulici v mojej hlave, stojíme pred rovnakou značkou, len ciele máme rozdielne. Bože, pýtam si iba šancu malý život, na nič zložité, iba na tú poondiatu jednoduchosť, ktorá nie a nie prísť....

Zuzana Šagátová

Zuzana Šagátová

Bloger 
  • Počet článkov:  125
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ak stratíte svoje sny, stratíte dôvod žiť a možno tým stratíte aj svoj život. Takže pokračujte v snívaní. (D. Scott) Zoznam autorových rubrík:  Floyd Raven mi napísalSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu