reklama

Krátke stretnutia

Žiada sa mi napísať iba čosi, utvoriť málo z ničoho, lebo aj to povestné nič existuje okolo mňa, dotýka sa môjho tela, to nič ma vie nasmerovať, zmiasť... Tak to chodí. Je časopriestor a v ňom som ja a okolo mňa to holé nič.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

I.

Dnes bola iba ďalšia nedeľa. Neželala som si nič špeciálne, vždy si vlastne neželám niečo ohromné a načo aj, veď tešiť sa dá z maličkostí. Som jedna z tých, čo dookola píšu a hľadajú útek, skrýšu, ľudí, čo by ich chlácholili. Som iba jedna z mnohých, jedna z milión rozmaznaných, lebo tak si to vravím, tak to je, nechýba mi nič a stále niečo chcem, nemám právo nemať právo dožadovať sa niečoho?

II.

Slnko mi svietilo na hlavu, keď som prechádzala popri jazere, kde sa kúpali ľudia, špliechali vodu, radovali sa, grilovali mäso, jedli zmrzlinu, mali zalepené ústa a mastné prsty, neboli to tie dokonalé bytosti z časákov, bola to holá pravda, holá skutočnosť, že žiť sa dá pod slnkom rôzne aj so zamastenými rukami.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

III.

Už by som si želala len pokoj, presne tých chlácholiacich a seba skutočnú. Želala by som si stretnutie so sebou, naozajstné podanie ruky a to povestné: Teším sa, že ťa spoznávam. Poznám to navôkol, všetko, čomu sa hovorí svet, jazerá, lúky, hory, obchody, kaviarne... tu som už bola.

IV.

Ani raz, ani jediný raz neodznelo: Tak, ahoj, ja som to a som rada, že ťa spoznávam.

Potichu si šepkám...kiežby, Zuza, kiežby...

Zuzana Šagátová

Zuzana Šagátová

Bloger 
  • Počet článkov:  125
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ak stratíte svoje sny, stratíte dôvod žiť a možno tým stratíte aj svoj život. Takže pokračujte v snívaní. (D. Scott) Zoznam autorových rubrík:  Floyd Raven mi napísalSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu