reklama

Krátko o nedohľadne

Si iba ďalšia možnosť, ďalšia šanca ničiť sa a vyčítať niečo tomuto životu, lebo to tak chodí, lebo dobre sa mi sťažuje na toto nežitie, lebo nedokážem uniesť to svoje nedohľadno.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Každý večer vítam svoje prázdno slovami: "Dobrý večer, milé prázdno, tak som tu, zas o niečo inšia a o to viac prázdnejšia, tak berte, naplňte ma až po okraj."

Nech to trvá iba krátko, aby sa dalo žiť s týmto „pôžitkom“ iba ďalší deň, pretože niečo sa diať musí, niečo ma, proste ,musí stretnúť.

Počuť ťa iba kdesi za oknom v mojej hlave, vyslovuješ nejasné slová a tvoj hlas má hlboký tón. Vravím si už stý raz, že toto sa nemuselo stať, alebo práve naopak, malo sa to stať, aby som nezabudla, ako to chutilo kedysi so všetkým zlým a trpkým, darmo, že príde leto a čerešne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dlho bolo dobre, bolo veselo, veselo, veselo...

Som malé dieťa v tvojich dlaniach, roztopašné dievčatko s veľkými očami, ktoré hojdáš na rukách. Som to ja, ja som.

Preboha, len mi neublíž, len ma nepusti z rúk, nech si nerozbijem kolená.

Zuzana Šagátová

Zuzana Šagátová

Bloger 
  • Počet článkov:  125
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ak stratíte svoje sny, stratíte dôvod žiť a možno tým stratíte aj svoj život. Takže pokračujte v snívaní. (D. Scott) Zoznam autorových rubrík:  Floyd Raven mi napísalSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu