reklama

Sandálky

Závidela som ti včerajšie bublinky na tvojich šatách. Závidela som ti tvoje červené pery a rozmazanú špirálu. Závidela som tvojim krátkym šatám, že si vedia sadnúť zľahka na tvoje nohy. Je skoro osem, vonku je chladno, deň mi len zľahka zamával a pribuchol za sebou dvere, sľúbil, že sa zajtra opäť zastaví.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dnes už nezávidím ničomu, lebo tak spontánne neťahám za kratší koniec. Obula som sa do farebných lodičiek, požičala si mamin rúž. Dievčatko s vrkočmi vyrástlo. Potichu si opakujem, že tento prechod medzi hocičím už zvládnem, že počkám na leto, že sa vysmejem tomuto životu do očí, poviem mu, nech si zatvorí ústa, že nevyhrá.

Vyrástla som drzá, nesmelá ľúbiť, zotročená pod haldou kníh a výčitiek, ktoré si položím každý deň na večeru. Odopínam pod krkom gombík na blúzke a snažím si natlačiť do hlavy, že existuje priestor, ktorý ma bude omínať do neskorého večera.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Do poličky v izbe si odkladám milióntu správu, čo som si sama poslala, iba ďalší obraz, čo som si nakreslila, ďalšiu knihu, čo som si venovala.

Pred spaním, už len krátko, lovím v sebe niečo z minulosti. Božemôj, chýbaš mi, bol si to najhoršie, čo ma stretlo, to najkrajšie, čo mi ublížilo, to najkrehkejšie, čo som toľkokrát rozbila od zlosti, bol si.

Do izby mi fúka studený vietor, nechám si ho tu, aby mi bolo tak, ako kedysi, keď som ťa ešte potrebovala, keď mi bolo s tebou chladno, keď mi bolo bez teba ešte horšie, ale nemohla som ti to povedať. Zabáram nechty hlboko do svojej kože, aby som vedela ako si chutil, ako chutila myšlienka na teba.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Stalo sa nám všetko, kým si ešte ako tak bol. Sandálky, o ktorých som ti toľko hovorila si ma počkali. Aj nová sukňa a náramky. Želal si si kedysi lemovať moje zápästia jemným stiskom, jediné čo ich bude teraz lemovať sú náramky. Prichádza si po mňa to dobré, svieže, prepáč, ponáhľam sa nakúpiť prinajmenšom veľa farebných náramkov.

Zuzana Šagátová

Zuzana Šagátová

Bloger 
  • Počet článkov:  125
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ak stratíte svoje sny, stratíte dôvod žiť a možno tým stratíte aj svoj život. Takže pokračujte v snívaní. (D. Scott) Zoznam autorových rubrík:  Floyd Raven mi napísalSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu