reklama

Som na dobrej ceste

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

I.

Mám už len málo času.

Prinajmenej na teba.

Na nás.

Tak som ti na začiatku hovorila

Vojdi do mňa

A neublíž mi

II.

Chýba mi

Tá prekliata

Minulosť

III.

Necítiť sa vinný

Keď pípa mobil

A darovať niekomu úškrny

Na druhej strane

IV.

Virtuálne vzťahy

Si dokážeš pestovať

rovnocenne

(aj) bez dotykov

V.

Zaklopal si na môj ôsmy deň

Vtedy som pila čaj

A bola ponorená

do francúzka

Zatiaľ čo ty si sa túlal

po kanáloch

VI.

Skúpo si ma kedysi objímal

A o čosi viac ma to nebolí

Lebo nič z teba

Vrátane nás

Sa n e v r á t i

VII.

Otoč sa pokojne na svoju stranu

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ľahni si

Chrbtom

Nech sa len dobre prizriem

Na to všetko

pokrivené

A nemyslím tým len chrbticu

VIII.

Vo svojom tichu

Stláčam ošúchané klávesy

A rozladený klavír

Nevie vylúdiť nič

Nekvalitnejšie

Než nás

Disharmonických

IX.

Zabudla som noty

X.

keď som bola malé dievča

triasli sa mi ruky

nechceli ma poslúchať

lenže vtedy to boli

Iba ruky

Zuzana Šagátová

Zuzana Šagátová

Bloger 
  • Počet článkov:  125
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ak stratíte svoje sny, stratíte dôvod žiť a možno tým stratíte aj svoj život. Takže pokračujte v snívaní. (D. Scott) Zoznam autorových rubrík:  Floyd Raven mi napísalSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu