reklama

Pozvoľna pozbierané

(príliš veľa medzier)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Nedotýkať sa , prosím.

Nehovoriť, iba mlčať.

Dnes mi slová porezali uši.

A svetlo mi vzalo zvyšky zraku.

Je mi zima, ale to neznamená, že potrebujem teplo.

Odkedy –dokedy.

Sem a tam.

Zvykla som si byť zamrznutá. * * *

Mať domov bez okien.

Bez radiátora.

Levandule.

Nikdy nedať dolu z nôh čižmy a nevyzliecť si kabát.

Keď toto ročné obdobie prejde...

Buď do chladu alebo do tepla.

Nevyzlečiem, nevyzujem.

A poviem si amen a vduchu sa skromne prežehnám.

Trúchlivo, zdanlivo, šťastne, nešťastne žehnám tomuto dňu.

V kabáte, v čižmách zložím svoje telo do chladnej postele.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A prikryjem sa dekou.

A ostanem čakať...

Príde?

Nepríde?

Zohreje?

Nezohreje?

Levanduľa?

Mäta?

So zajtrajškom spätá...

Zuzana Šagátová

Zuzana Šagátová

Bloger 
  • Počet článkov:  125
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ak stratíte svoje sny, stratíte dôvod žiť a možno tým stratíte aj svoj život. Takže pokračujte v snívaní. (D. Scott) Zoznam autorových rubrík:  Floyd Raven mi napísalSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu