reklama

utópia. utopil ma.

články na 13. strane časopisu...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Otvorila som na 13. strane, ale neviem, či náhodou.

A hviezdy sa rozpŕchli •••••••••

Každá iným smerom.

Tak to aspoň zhodnotila tá sediaca za tou guľou, kde, vlastne, v ktorej sa vždy niečo dialo.

Nemusela posedávať na schodoch a čakať ŤA.


Nemusela si naprávať vlasy a nanášať lesk na jej popraskané pery.

A potom sklopiť hlavu pre odmietnutím.

Utopické uviaznutie, pokým ...

Vo svojej šialenej mysli som roztrhala ďalšie papiere.


Zahodila som všetky krásne myšlienky, pokým si ty sledoval film o prostitútkach.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zobudiť sa do dňa, kedy sa mi zapáči dážď a kedy mi nebude prekážať čkanie.

Určite si ma nepochopil.

Chcela som tým len povedať, že aj ja by som chcela byť súčasťou tej neutopickej gule.

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

A mať svoj stĺpik na 13. Strane.


Zuzana Šagátová

Zuzana Šagátová

Bloger 
  • Počet článkov:  125
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ak stratíte svoje sny, stratíte dôvod žiť a možno tým stratíte aj svoj život. Takže pokračujte v snívaní. (D. Scott) Zoznam autorových rubrík:  Floyd Raven mi napísalSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu