reklama

chorobne potrebná

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nenávidím ťa! Počuješ?
Teraz tu iba tak sedím a píšem , čo skutočne cítim.
Musím sa niekomu vyspovedať. Ten niekto nebudeš ty, ani moja priateľka a dokonca ani môj pes.
Bude to iba zdrap papiera, ktorý som mimochodom v zlosti vytrhla zo svojho denníka.
Hra mi naša hudba a ja sa strácam v agónií. Občas túžim tak veľmi umrieť. Nie bolestne, nie násilne, chcem to viac - menej pokojne.
V ušiach mi stále doznieva tvoja otrepaná veta:
“ Veronika, milujem ta, nezabudni!“
Čo si to povedal? Ako si mohol? O čom ma chceš vlastne presvedčiť?
Už dávno si mi ukradnutý, si nikto. Neboli ma myšlienka že si ma nechal, že si sa so mnou zahrával, trápi ma iba pocit, ako som sa vôbec mohla zamilovať do charizmatickej nuly, ako si ty.
Práve som v hneve rozhryzla sklenený pohár, čo si mi minulý rok dal na Valentína. Aké hlúpe! Nenávidela som Valentína!
Potrebujem sa zbaviť všetkej ten trpkosti a špiny čo ostala v mojom vnútri.
Potrebujem byt sama, dlho, veľmi dlho. Aby som zabudla.
Nestojím o telefonáty svojej hysterickej matky, ktorá zavolá vždy v tej najnevhodnejšej chvíli. 
„Veronika, máš čo jesť? Si zdravá? Cítiš sa fajn?“
„Áno mami, mám čo jest, nie, nie som hladná, neboj mami, nič mi nie je, som v poriadku, prosím, zavolaj mi zajtra, už musím ísť.
Všetko je iba klamstvo.
Moja chladnička je prázdna. Mam v nej dve plesnivé paradajky a zosušenú paštétu.
Nie, mami, nie som zdravá. Ide mi roztrhnúť srdce od bolesti. Krvácam slzami, mami, potím sa krvou.
Nie, mami, necítim sa fajn, cítim iba bolesť a trpkosť. Cítim že sem už nepatrím, cítim, že prišiel čas rozlúčiť sa.
Mami, tak veľmi to bolí a ja som tak nezodpovedná.
Mama, obviňujem ťa, za všetko, čo sa mi stalo. Hnevám sa, že si mi dovolila zaľúbiť sa, hnevám sa na otca, že ma nezbil a nevyhrešil, keď som sa túlala po nociach.
Noačo keď som bola dospelá! Mami, mala som iba osemnásť!
To nie je dospelosť. Viem, viem, všetko bola moja nezodpovednosť, ale nedokážem to sama uniesť. Nedokážem uniesť ten pocit, že som to ja, kto mi pokazil môj nádherný život.
Nedokážem sa nenávidieť, lebo som krásna, mami, som krásna, ešte aj keď plačem. To ty si mi to vždy hovorila.
Potrebujem pomoc. Potrebujem sa zbaviť toho pocitu, čo zožiera moje vnútro.
Mami, prosím, pomôž mi...
Opäť som klamala, stojím o tvoje telefonáty.
Budem čakať na tvoj hlas.

Zuzana Šagátová

Zuzana Šagátová

Bloger 
  • Počet článkov:  125
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ak stratíte svoje sny, stratíte dôvod žiť a možno tým stratíte aj svoj život. Takže pokračujte v snívaní. (D. Scott) Zoznam autorových rubrík:  Floyd Raven mi napísalSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu