reklama

Bárs aj proti prúdu

V hlave si stále opakujem, ako dobre, že ešte stále nie je sneh. Lebo zima sa takto znáša ľahšie. O štvrtej popoludní, keď hľadím cez okno von, prosím deň, aby trval o desať minút svetlejšie. Vo vnútri mám pocit, že si zaslúžim kratšiu zimu, pretože tá minuloročná predbehla aj ďalšie tri. Možno až natoľko, ako niektoré bolesti, čo človek zvykne cítiť vo vlastnom tele. Aj také, veru, aj také niekedy trvajú aj ďalšie tri zimy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zvyknú mi hovoriť aj o tom, ako dlho som už nepísala a či ešte vôbec (píšem). Píšem. Niekde na zdrapy papiera, niekde na okraj zošita, jednoducho tak, aby som to nemusela znovu čítať. Lebo žijem. Kráčam, existujem. A všade, úplne všade je tvoja tvár.

Pomaly nastal čas niečo si sľúbiť. Dať si znovu šancu na prehry, na sklamania a výčitky. Poslať staré hriechy včerty, zapáliť sviečky v jednej línií, vymazať myšlienky, nabaliť sa pocitom slobody. Hovoriť si dôležito ako zas nemáme na nič čas. Utvrdzovať sa v tom, že je lepšie žiť na účet druhých, váľať na nich vlastné problémy, neustále sa sťažovať, ponosovať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Raz keď sa rozhodnem skutočne niečo začať a skutočne niečo dokončiť, budem žiť. Dovtedy si môžem skrátka niečo želať, v niečo dúfať. Možno si raz na mňa počká vlastný príbeh, ďalšia never ending story, ktorú si napíšem len ja sama a bude taká skutočná a taká živá. Budem ju žiť, žiť, žiť až kým nepríde bodka v prvej vete. A za ňou budú zas ďalšie vety začínajúc sa veľkými písmenami. Lebo taký život by sme mali žiť. Začať s veľkým písmenom (pocitom , sľubom, nadšením) až po samú bodku. A tak niekde skončiť pripravený zas na veľké výzvy, na veľké písmená.


"Domček, ale moje okná hľadia do veľmi veľkého sveta." (Konfucius)

Zuzana Šagátová

Zuzana Šagátová

Bloger 
  • Počet článkov:  125
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ak stratíte svoje sny, stratíte dôvod žiť a možno tým stratíte aj svoj život. Takže pokračujte v snívaní. (D. Scott) Zoznam autorových rubrík:  Floyd Raven mi napísalSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu