reklama

Malo by to stačiť

Čas sa nám omotal okolo krku a teraz nás dusí oboch. Zadúša nás za pár chvíľ a pokusov, čo sme si dali takto v zime, keď je šmykľavo na ceste aj na duši a každý z nás sa ponáhľa ku vlastnému krbu, lebo tam nám je najteplejšie (najosamelejšie).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Spoza okna vidím len pár ľudí, ulicou sa ich premáva čoraz menej, každý sa teraz napcháva dobrým slovom aj kadečím iným a možno aj dobrým. Na okne horí pár sviečok, s nimi sa míňajú minúty a dni v kalendári, ktoré vyhadzujem do koša jeden za druhým, pretože si ich nechcem pamätať.

°°

Pár lúčov slnka mi z času na čas dovolí vyjsť von na mokrú cestu od topiaceho sa snehu, stúpam do tej ťažkej kaše, nie je o nič ťažšia ako bývala kedysi tá moja v hlave.

°°

Na stôl som položila pár počmáraných papierov vlastnou rukou, lebo toto sú dni, ktoré po mne ostanú, ktoré si ma budú skutočne pamätať, ale ja ich nie; ja zabudnem; odložím ich.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

°°

Pokým vešiam na dvor mokrú bielizeň, zbehli sa mraky, začalo slabo popŕchať, čoskoro prišla hmla a s ňou aj story o nekončiacich túžbach a ľudských útrapách zahrabaných pod snehom. Všetkého je teraz málo, všetko prichádza tak skoro, aj tma , aj ranné prebúdzanie, aj náhlenie sa do tepla.

°°

Míňa sa víno a s ním aj dobré slovo a objatie, míňajú sa navzájom ľudia a ja sa míňam s nimi. Sedím v rohu kaviarne, zblízka pozorujem veľavravné debaty o plesových šatách. Nezaujíma ma hodváb, ani flitre, v predstave ma skôr štrikovaný sveter, štrngot ihlíc pri teplom krbe.

°°

Na stole čaká halda kníh, s ňou ďalšie výzvy a ďalšie cesty, krátky stereotyp, no predtým bude ešte pár veselých hodín s ľuďmi, trocha detského smiechu, bude cítiť ľadový stisk a mokré rukavice. Farebné ohňostroje sa rozpŕchnu na nebi a s nimi aj naše želania (hlavne byť silnými).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

°°

Vďaka všetkým, ktorí z času na čas nakukli aj na môj blog. Zostaňme silní! :)

Zuzana Šagátová

Zuzana Šagátová

Bloger 
  • Počet článkov:  125
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ak stratíte svoje sny, stratíte dôvod žiť a možno tým stratíte aj svoj život. Takže pokračujte v snívaní. (D. Scott) Zoznam autorových rubrík:  Floyd Raven mi napísalSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu