reklama

V hlave samé leto

Vo vlastnej cudzine som bola doma. Cítila som už o čosi staršie slnko, voňalo vlastnou potuchlinou, na koži som cítila, že život sa zas len kráti...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Učil si ma hádzať žabky do rieky, malé kvapky sa rozpŕchli na všetky strany, ako my dvaja, aj keď ja som to tušila už skôr. Tráva ma pichala na chodidlách, zatiaľ, čo ty si ponáral vlastné telo do ľadovej vody, hádzal z mostíka pózy rovno do vody, s ktorou si sa na okamih oženil.

*

Stačilo mi ťa iba vidieť, nič viac som nepotrebovala. Ruky som ponárala do malých skaliek, chladili ma a škriabali.

*

Bol to iba okamih. Celé to MY spolu a nespolu, dlho a krátko.

*

Nanuky sa nám topili v rukách, lietali okolo nás včely, ktorým sme nemuseli posielať krátke správy o tom, že žijeme. Život sa nás na chvíľu dotkol, ponúkol nám slobodu...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

*

Až jedno ráno, neviem presne, koľkého to bolo, možno vtedy, keď bol čas ísť... Nechal si za sebou neumytý pohárik, otlačené svoje pery na ňom, zvyšok kávy voňal po tebe...

*

Letné lásky si pýtajú, ževraj, spomienky. Tak nech už príde ďalšie leto, ďalšia káva a ďalší pokojne...aj ty.

*

Zuzana Šagátová

Zuzana Šagátová

Bloger 
  • Počet článkov:  125
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ak stratíte svoje sny, stratíte dôvod žiť a možno tým stratíte aj svoj život. Takže pokračujte v snívaní. (D. Scott) Zoznam autorových rubrík:  Floyd Raven mi napísalSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu