reklama

Dni majú svoje opozitá

Na noc som zažala v sebe ešte malé svetielko, lebo som nepotrebovala spánok, jediné po čom som túžila, bolo bdieť a myslieť na teba. Vo vzduchu sa vírilo teplo, pod balkónom behalo ešte pár detských nožičiek, ktoré sa nedali chytiť noci...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vonku sa stmieva, umývam čerstvé ríbezle, bosými nohami sa dotýkam rozpálenej dlážky. Patrím na chvíľu cudziemu svetu, ale už nie na dlho. Po všetko pekné sa budem snažiť vrátiť domov. Prísť si jednoducho na svoje.

Svet navôkol dýcha ľahkosťou a ja sa len sotva chcem vzdať tohto času. Ešte stále je čas niečo začať, veď je sviežo, akýsi začiatok niečoho, začiatok živôtika na dlhý čas...

Rátala som slnečné lúče a keby som mohla, poslala by som ti ich aspoň tucet. Boli by také večné, hrejivé a skutočné. Boli by nebezpečné ,no zároveň krásne. Tak ľahko sa mi na teba spomína, aj teraz, keď už je večer, ovocie pomaly dozrelo na mojej tácke, marhule dostali cukrovú chuť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Je čas otočiť sa dopredu, vzkriesiť rána umyté dažďom . Je čas vstať z postele, pretrieť si oči, otvoriť oči a povedať si...Načo hovoriť, stačí sa zhlboka nadýchnuť

***

Náušnice mi jemne zvonili pri uchu, keď som hádzala do kufra posledné veci, posledné skrčené handry, všetko bolo posledné, lebo ako to chodí, veci by sa mali skončiť v tom najlepšom.

Za oknom mi prší dážď, prichádzam do vlastnej cudziny, do vlastnej špiny, ktorú som tu nechala z dávna, svoje šťastie stískam nesmelo v pästi.

Všade vonia marhuľový lekvár, rozháňam jeho vôňu celým bytom, každým kútom, aby som aspoň na chvíľu zahnala to nepriezračno, čo si ma tu našlo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dozrela som niekde vo výklade každému na očiach, lenže teraz už nechcem byť viditeľná. Vypínam telefóny, všetko je na behu, hlavne to, čo nazývam život. Pozamykám dvere, zatvorím okná, len rýchlo, rýchlo preč.

Pod oknom sú veľké mláky, ktoré mi mama zakazovala , keď som bola malá. Dnes už nemám strach. Skáčem do nich ako blázon, blato sa mi lepí na telo, vlasy kučeravie dážď a ja som na chvíľu zlá.

Zuzana Šagátová

Zuzana Šagátová

Bloger 
  • Počet článkov:  125
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ak stratíte svoje sny, stratíte dôvod žiť a možno tým stratíte aj svoj život. Takže pokračujte v snívaní. (D. Scott) Zoznam autorových rubrík:  Floyd Raven mi napísalSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu