reklama

Keby

Poslala som ti poslednú sms, aby si vedel, ako chutí noc, keď ja som tu a ty si tam. Zabalila som všetky slová starostlivo, nech sa nerozkotúľajú kadekde, lebo si želám, aby boli povedané, hoci nie mojimi ústami.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Mám pocit, že život sa na chvíľu pohol. Zem oteplela pod mojimi nohami a ja som zrazu živá. Na chvíľu som sa dnes zadívala na chlapčeka, ktorý netrpezlivo lemoval čiary na chodníku. Chýbal mu niekto blízky, na niekoho sa už veľmi tešil, niekoho čakal...

Každý máme pod nohami čiary, ktoré lemujeme vtedy, keď nám niekto chýba.

Je neskoro večer, mala by som byť unavená, mala by som sa sťažovať, mať migrény z tohto šialeného sveta, mala by som navštíviť všetky moderné shopy, vybrať si na seba niečo poriadne a presvedčiť sa, že aj takto je možné žiť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Predplatila som si život na istý čas, predplatila som si ho podľa seba. Deň sa končí, sedím v izbe a pijem bazový sirup. Rozmýšľam o tom, keby... Jednostaj si vravím keby...

Ako som kdesi čítala...“Keby“ vraj najsmutnejšie slovo...

Zuzana Šagátová

Zuzana Šagátová

Bloger 
  • Počet článkov:  125
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ak stratíte svoje sny, stratíte dôvod žiť a možno tým stratíte aj svoj život. Takže pokračujte v snívaní. (D. Scott) Zoznam autorových rubrík:  Floyd Raven mi napísalSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu