reklama

Doplietol si ma

Snažila som sa hrať sólo, urobiť pár dobrých vecí. Neviem, prečo dobrých, keď mám právo ešte stále byť len prirodzene zlá a drzá. Minimálne taká drzá, ako boli oni všetci alebo úplne ignoratívna. Presne ako ten párik po piatkovej noci na chodníku...Zložili svoje telá do skorého rána a čakali na slnko. Pretože vždy je na čo čakať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Pýtam sa na teba ako na ľahkú drogu -nesmelo. Ešte nie tak celkom mi patríš, ešte stále si umývaš chrbát v inej kúpeľni, voniaš inou avivážou a veci nemáš v skrini poukladané mojou rukou. Polemizujem o nás, keď si mimo mňa, zabolíš iba kde - tu, si malá migréna posadená v mojej hlave.

Kedysi si sa leskol v mojich slzách, ale dnes už nie. Nestaviam vysoké múry, neprekračujem naše mŕtve telá. Snažím sa oživiť niečo dopredu, také, pre ktoré by sa oplatilo aspoň ráno otvoriť oči. Plánujem si fiktívne dni s tebou, ktoré podčiarkujem tvrdou realitou a každý večer sa za ne modlím.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Buď skutočný ako toto leto, ako pot na mojom tele, ako prilepené šaty na mojej koži, hrej ma, obmedzuj tak slastne, tak vrtko si ma pýtaj do studenej sprchy. Tak si čakal na objatie, stál i tam na minútu presne, lebo obidvaja vieme, že kefky si do pohára nebudeme klásť samostatne.

Volala som kedysi po veľkom meste, po drsných chlapoch, nemých deťoch zaslepených ľudí. Žije sa mi tak lacno, tak nijak, a predsa tak nejako tu s tebou. Kľudne ostaňme na chvíľu sami ako ja so zmrzlinou v ruke, ostaň si ešte nakrátko s ňou...

Púšťam si v hlave dookola nás a aj tak som presvedčená, že budeš ďalej iba môj.

Zuzana Šagátová

Zuzana Šagátová

Bloger 
  • Počet článkov:  125
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ak stratíte svoje sny, stratíte dôvod žiť a možno tým stratíte aj svoj život. Takže pokračujte v snívaní. (D. Scott) Zoznam autorových rubrík:  Floyd Raven mi napísalSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu