reklama

Myšlienky v kabínke

Ešte narýchlo sem potrebujem poukladať slová. Zoradiť ich od najväčších po najmenšie, podľa farby vlasov... Je ich toľko, hlásia sa na odpoveď, pretože sa celú noc učili.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Boli pripravené, naozaj. Vysúšala som ich rad radom. Už od včera som im verila, že sa dôkladne pripravia, pretože po toľkom lajdáčení, ničnerobení, kriku, čo odo mňa deň čo deň počuli...

xxx

Veci sa nenapravia zo dňa na deň. Ani moje myšlienky ešte nie sú tak celkom zoradené. Nechcú ma poslúchať. Povedali mi, že som ešte príliš mladá, aby som im rozkazovala, že pre nich nie som autorita. Neboja sa ma. Každý deň si niektorá z nich prefarbí vlasy a ja nakoniec dopletiem aj tak len seba, pretože neviem, ako sa volá, neviem, kam patrí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

xxx

Včera som sa pokúsila ožiť. Neviem, do akej miery som sa dokázala prebudiť, ale keď som kráčala cez mesto, husto snežilo. Vločky padali tesne vedľa seba. Jedna pomalšie, druhá rýchlejšie. Pretekali sa, ktorá skôr padne na zem, ktorá sa skôr dotkne ľudskej tváre. Po chvíli začalo pršať. Tak som si pomyslela, že nie len medzi ľuďmi to tak chodí. To súperenie. Vločky verzus dažďové kvapky. Rýchlo, pomaly, na tvár, na zem, do vlasov...

xxx

Je hlúpe zakaždým ťa spomínať. Pomyslieť si na teba, keď sa mi štikúta, či na druhom konci nie si náhodou ty. Či nemôžeš za ten (hlúpy) pocit. Nechcem si z teba urobiť image . Nechcem na sebe nosiť nálepku „nešťastná“ . Nepotrebujem (to) pochopiť. Bolesť, do ktorej som sa nasúkala je pre mňa príliš tesná . Nezapnem ju. Nemôžem ju predviesť . Chápeš? Je rozdiel nosiť tesné a obtiahnuté. Kúpil si mu ju a ja som ju potom obliekla. Pozrela som sa do zrkadla. Prepáč, nedá sa to nevidieť, nedá sa to zakryť. Nechcem povedať, že nemáš vkus... Mohol si si zistiť aspoň (moju) veľkosť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

xxx

Aj tak to snami chodí. Ty kúpiš, ja oblečiem a potom (v tom) trpím, aby som (ťa) nesklamala.

Zuzana Šagátová

Zuzana Šagátová

Bloger 
  • Počet článkov:  125
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ak stratíte svoje sny, stratíte dôvod žiť a možno tým stratíte aj svoj život. Takže pokračujte v snívaní. (D. Scott) Zoznam autorových rubrík:  Floyd Raven mi napísalSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu