reklama

priznania.

tak, či onak. dnes už inak.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Z niektorých vecí nevycúvam. Priestor je malinký a určite by som (sa) oškrela. Nepotrebujem sa zabaliť do (svojich) nití a zotrvať. A potom čakať. Dni pominuli, nech boli akékoľvek. Také, čo za spomienku stáli a také, čo za ňu stoja tak trochu, hoci boli negatívne.

...

Možno konečne prišiel čas. Čas nestratiť svoje ja. Nestratiť sa v zuze plnej pochybností, strachu, výčitiek. Nestratiť sa v návodoch na život, ktoré si každé ráno otvorím v novinách, keď pijem citrónový čaj. Začať vedieť odmietať ponuky, ktoré mi, vlastne, nikdy nič neponúknu, iba si ma vlastnícky primknú k sebe.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

...

Vyzliecť si kostým - ten herecký a prestať konečne dúfať, že život je javisko. Nie je. Ten môj nie. S každou ďalšou premiérou, s ktorou si plánujem nové začiatky, som prehrala. Publikum odišlo. Skončilo to fiaskom. Nakoniec som odišla aj ja. Sama zo seba, prezlečená. Dlho, predlho. Premiéry mali častokrát blízko k derniéram, vlastne, išli ruka v ruke, hoci bol môj kostým krásny.

...

Moje začiatky, dlhoprežité, dlhoprecítené, bludné, nezmyslené, obalené v pozlátkach.

...

Veci, ľudia, od ktorých som potrebovala ďaleko utekať, ale moje topánky boli vždy tesné. Boli malé. Robili mi otlaky a nabádali ma k stagnácií. Aj takéto sú okamihy, minúty, dni. Plynú a neplynú. Robia si čo chcú.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

...

Necítiť sa nijak, neznamená, že sa musím cítiť zle. Že sa musí(m) cítiť, zle preto, že necítim. Nič. Prázdno. Aj prázdno sa dá cítiť. Aj hmotne aj hlboko, dôverne.

...

Na nové začiatky som už príliš skeptická.

Na rady, ktoré neprinášajú ovocie.

Na elixíry, liečivé balzamy prababičiek.

Na lieky, kvapky, masti, tinktúry.

...

Odraziť sa preč z tohto prázdna, dokonale precítiť nedostatok a potom ho vyhodiť, zapáliť tak, aby horel. Aby zhorel dotla.

...

A rozsypať popol aj seba.

Tam kde chcem, na každé miesto kúsok zo mňa.

... ... ...

Na každý okamih.

Zuzana Šagátová

Zuzana Šagátová

Bloger 
  • Počet článkov:  125
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ak stratíte svoje sny, stratíte dôvod žiť a možno tým stratíte aj svoj život. Takže pokračujte v snívaní. (D. Scott) Zoznam autorových rubrík:  Floyd Raven mi napísalSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu