reklama

keď sa naučím nesnívať

keď sa naučim nesnívať, potom...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Tie kľúče som mu tam pohodila. Nechala zabudnuté.

Dúfajúc, že si ich všimne.

Nevšimol.

Nebola som prekvapená, veď som to bola predsa ja, kto ich tam nechal ležať.

Pochopila som, že sa mi nechce čakať na lepšie a novšie začiatky.

Že svoje (ne)dni si bezvládne nosím na svojich pleciach.

Možno boli pripútané aj o tie kľúče, neviem.

Nemôžem sa pred sebou priznať, povedať si, že takto to bude lepšie.

Že je vlastne jedno, kde skončili.

A že aj tak viem, že ich nikdy nenájde, že si po ne nikdy nepríde.

Ostanú tam len tak, bezvládne, pohodené, presne také ako ja.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

S ťarchou a bezmocnosťou ostanem čakať s nimi. S kľúčami, ktorými sme každý deň otvorili to naše.

Budem vedľa nich bezmocne ležať...

A keď si rozmyslíš, že po ne prídeš a potom nimi odomkneš,

vezmeš si veci.

Mňa.

Všetko zo mňa.

A vezmi mi aj kľúče, pri ktorých som ostala toľko pohodená.

Iba sama, zívajúca prázdnotou, preplnená ťarchou.

Zuzana Šagátová

Zuzana Šagátová

Bloger 
  • Počet článkov:  125
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ak stratíte svoje sny, stratíte dôvod žiť a možno tým stratíte aj svoj život. Takže pokračujte v snívaní. (D. Scott) Zoznam autorových rubrík:  Floyd Raven mi napísalSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu