reklama

Bu°°bl°°in°°ky°°

vyšumí...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dnes ráno som nebola sebou nadšená. Opustila som ho. Hoci len na chvíľu, možno na večnosť, možno pre niečo kam putujem, o čom snívam, na miesto, kde sa chcem dostať a časom na ňom snáď zakotvím. Ale dúfam, že s ním.

°°

Včera mi povedala, že ju fascinuje (m). Pritom všetko je to iba moja nepochopená jednoduchosť, snaha o niečo. Snaha o nič. Pre všetkým veľkých individualistov, ktorými som napokon aj ja a to moje večne nepokorené ego, vysadené na piedestáli, zrejúce, dozrievajúce a použiteľné v prípade, kedy bude treba zaútočiť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

°°

Padá mi hlava do rôznych strán a stále rozmýšľam nad tým, či sa ráno vôbec dokázal zobudiť. Či ho k tomu niečo vôbec dohnalo. Som ponudená nedeľou. Dobrá výhovorka, zuza, vravím si. Nebudem sa zbytočne oslovovať veľkým písmenom, dnes na to nemám právo.

°°

Šampanské mi vyšumelo z hlavy, z hrdla však zabudlo. Dnes mi nikto nedaroval hlas. Dnes by som mala iba počúvať a nesťažovať sa na veci, ktoré aj tak nezmením. Veci, ktoré dokážem ovplyvniť, ale občas som prislabá. Ani nie tak prislabá ako jednoduchá. A to moje ego tam niekde iba tlie a bezútešne sa na mňa hľadí. Čuduje sa ako vôbec...

°°

Neviem presne, aký deň je dnes, ani čo je jeho obsahom. Dnes nemám síl skúmať ho. Sedím na posteli, ťažko položená, poskrúcaná do všetkých strán, snažiac sa vypustiť z hlavy čo najviac. Dať preč myšlienky, ktoré jedna na druhú násilne dychčia, stlačené v tom malom priestore. Búria sa v dave, preklínajú a čojaviemčo...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

°°

Dnes mi zostal iba tento podvečer alebo prázdne popoludnie, nazvite si to ako chcete. Zostali mi čokoládové bonboniéry, hluk v hlave po včerajších bublinkách, nech už boli tie bublinky akékoľvek silné...

°°

Cez to všetko mám potrebu skladať účty Bohu a hovoriť o ňom tak silno. Nie v superlatívoch. Skromne. Zbožne. Pre Neho.

Nedele sú rozvoňané jeseňou a navrchu poliate dušičkami, voskom, čečinou a kvetmi.

Sú pokojné, skromné, bez bubliniek zo šampusu, bez naštartovaného auta, bez bezútešného popoludnia odkiaľ kam, skadetade...

°°°°°°°°°°°°

Tak sa tadiaľto dnes potúlam. Vyšumím.

Zuzana Šagátová

Zuzana Šagátová

Bloger 
  • Počet článkov:  125
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ak stratíte svoje sny, stratíte dôvod žiť a možno tým stratíte aj svoj život. Takže pokračujte v snívaní. (D. Scott) Zoznam autorových rubrík:  Floyd Raven mi napísalSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu