reklama

A ako ďalej?

keď som drzá...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Stala som sa jeho ženou.

Vlastne jeho manželkou.

Bolo to jednoduché.

Zazvonili zvony, pokývala som hlavou na súhlas, prehodila kyticu do druhej ruky a on mi natiahol na ruku obrúčku.

Dotyky a spojenia

Netrúfnem si povedať, čo sa dialo medzi riadkami mojich myšlienok.

Čo oslobodzuje, čo skľučuje .

Na svoj svadobný deň nespomínam s agóniou. A vôbec, načo aj...?

Stala som sa jeho dokonalou manželkou.

O pár dní neskôr som ho v parku stretla s jeho krásnou ženou.

Verím na život po svadbe?

Zuzana Šagátová

Zuzana Šagátová

Bloger 
  • Počet článkov:  125
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ak stratíte svoje sny, stratíte dôvod žiť a možno tým stratíte aj svoj život. Takže pokračujte v snívaní. (D. Scott) Zoznam autorových rubrík:  Floyd Raven mi napísalSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu