reklama

Zápisky jedného večera.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dokázala som premýšľať o tebe včera večer pri víne.

Iba kvôli stavu opitosti. Iba preto, že v tej anestetickej chvíli ma nebolela spomienka na teba.

Iba kvôli tomu, že nemôžem mať to, čo by som chcela.

Iba preto, že nemyslím na šťastie.

Alebo naň nemyslíš ty.

Zabudli sme. Možno sme sa to nedokázali naučiť. Písomka v škole bola priťažká.

Priťažká pre oboch, no ty si oveľa objemnejší ľahtikár.

Nemienim sa chváliť svojimi textami.


Nedokázala som sa to naučiť naspamäť.

A to, že som jej to v škole pred tabuľou iba prerozprávala,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

tak , ako som si myslela, že by to mohlo byť správne neznamenalo nič.

Nedostatočná!

Bola jej odpoveď.

Nedostatočná pre nás. Pre mňa.

Tak ako sme to nikdy nechceli.


Ale ty máš umenie zahrať (poslať) veci do out-u.

Zuzana Šagátová

Zuzana Šagátová

Bloger 
  • Počet článkov:  125
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ak stratíte svoje sny, stratíte dôvod žiť a možno tým stratíte aj svoj život. Takže pokračujte v snívaní. (D. Scott) Zoznam autorových rubrík:  Floyd Raven mi napísalSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu