reklama

fast FooD

Bolo to presne trinásteho.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)


Viem veľmi dobre, že nemám veriť na také hlúposti!

Ale rozčúlil si ma, miláčik.

V tom amoku mi neostávalo nič iné, ako vytiahnuť zo zadného vrecka riflí tie popučené marsky.

Sadla som si na lavičku a nervózne som pofajčievala.

Keby malo to sloveso „pofajčievala“ priženené pejoratívum, dvakrát by som ho podčiarkla.

Áno, tie prekliate cigarety som priam až rozpúčala zubami.

Skončila som s cigaretami. Aspoň tak som si to predstavovala.

Radšej som sa chcela ponáhľať domov na vlak.

Ale stalo sa mi to.

Tento raz to neboli cigarety.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Fastfood, miláčik, fastfood.

Tá za okienkom sa ma opýtala, čo si dám.

Nepochopila klasiku. Hotdog, kečup.

A potom ma ešte napadla tatarka.

Táto kombinácia sa mi zdala dobrá. Bola dobrá zo začiatku. Ale ja som bola hladná.

Hladná po túžbe, že by sa na ten hotdog možno hodila aj horčica.

Bolo toho tak veľa, že všetka túžba začala kypieť von z rožka a a tiekla mi po rukách.

Biely sacharidový rožok (ako obal toho skypeného vo vnútri). Navonok však pekný.

Vo vnútri humus. Párok poliaty gebuzinami.

Nakoniec tresk! Vybuchlo to.

A teraz, keď mi to steká po rukách, vidím, aké to naozaj bolo.

Prekombinované.

S veľkou chuťou.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Kiežby som vedela jesť premyslene.

Zuzana Šagátová

Zuzana Šagátová

Bloger 
  • Počet článkov:  125
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ak stratíte svoje sny, stratíte dôvod žiť a možno tým stratíte aj svoj život. Takže pokračujte v snívaní. (D. Scott) Zoznam autorových rubrík:  Floyd Raven mi napísalSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu