reklama

aprop.Ó !

Všetky lode nosia tvoju vlajku. Neviem, kam sa mám skryť. Kam ujsť. Si všade!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Keby som mohla. 
Zmenila by som pohlad - na teba.


Sama zaviata v tichu.


Rozmyslam o tvojej zbytocnosti.
Uz mi nepatris. Rozhodol si sa odist?


Tak si chod!


Som clovek jednotlivec.


Nie hracka v tvojich rukach.

Zuzana Šagátová

Zuzana Šagátová

Bloger 
  • Počet článkov:  125
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ak stratíte svoje sny, stratíte dôvod žiť a možno tým stratíte aj svoj život. Takže pokračujte v snívaní. (D. Scott) Zoznam autorových rubrík:  Floyd Raven mi napísalSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu